Skiservis

Bikeinvest.cz Skiservis 
Vršovická 1525/1d  
Praha 10, 10100 
Residence Havlíčkovy sady 

Telefon pro objednání servisu +420 725 974 736 +420 725 974 737

Na tupých se jezdí špatně! Nech si lyže nabrousit a užij si jízdu

OTEVÍRACÍ DOBA
Po   9:30-19:00
Út 10:30-19:00
St    9:30-19:00
Čt 10:30-19:00
  8:00-17:30

 

Základní úprava skluznice je prováděna na strojích Winterstiger. Finalizování hrany brousíme na stroji Discman, který používají teamy alpského lyžování. Discman umožňuje nabrousit hranu do jakékoliv ostrosti v závislosti na tvrdosti podkladu včetně ledu. Výhodou Discmana je minimální úběr hrany při broušení, což zajištuje velkou životnost hrany při jejím pravidelném broušení. Úhly brousíme jak pro lyže slalomové, tak obřákové, včetně Super G ( 89,88,87°). Pro neznalé provádíme tuning jak spodní, tak boční hrany.

Voskování horkým voskem, úprava skluznice po voskování.

Ceník servisních prací:

Broušení a tuning hran, voskování skluznice............................................................690,-


Voskování horkým voskem Toko, úprava skluznice po voskování......................................360,-

Voskování běžeckých lyží .......................................................................................................180-300,-


Servis lyží provádíme do 3 pracovních dnů.
U expresních zakázek (do druhého dne) účtujem připlatek 20%

Ceny jsou včetně DPH 21%

 

Servisní postup

Pro docílení 100% kvality servisu lyží a snowboardů je důležité splnit následující servisní  úkony :
Servisní úkony pro kvalitní lyžařský trénink.
1.    Základní  předbroušení a oprava skluznice
2.    Úhlování boční hrany
3.    Tuning spodní hrany
4.    Voskování a leštění
Základní předbroušení a oprava skluznice
•    Přebroušení plochy skluznice na brusném pásu slouží k odstranění starého vosku a zvýraznění potřebných míst budoucí opravy.
•    Pro dokonalé odmaštění skluznice před její opravou použijeme odstraňovač vosku.
•    Mechanické vyčištění poškozené skluznice (škrábance a rýhy) zaručí dokonalé spojení nově natavovaného P–tex materiálu s původní skluznicí.
•    Na plochu skluznice nanášíme pouze nezbytnou vrstvu taveného polyethylenu. Takto natavená plocha může být okamžitě broušena.

Úhlování boční hrany
Úhel boční hrany závisí na typu a charakteru použití lyže/snowboardu, zkušenosti uživatele a tvrdosti podložky.
•    Boční úhlování hrany – základní úhlování se provádí pomocí brusného pásu v rozsahu 89 – 87°. Správně volený úhel zabezpečuje dokonalý kontakt hrany se sněhovou podložkou v průběhu celého oblouku v závislosti na charakteru lyže.
•    Pro závodní servis je boční hrana ještě vyleštěna pomocí brusného kamene / tuning boční hrany/. Slouží k docílení ostrého vrcholu úhlu hrany a zároveň k jejímu vyhlazení.
Doporučujeme:
•    89° – pro začínající lyžaře nebo seniory, snb FS/FR
•    88° – standardní úhlování boční hrany pro průměrného lyžaře i sportovního lyžaře, snb Slalom / Snb Cross (vyznačuje se dostatečnou ostrostí na zmrzlém nebo technickém sněhu a dlouhou životností)
•    87° – pro závodní lyžaře a experty

Tunning spodní hrany
Je důležitou součástí kompletní úpravy hrany. Slouží k přenosu účinnosti bočního úhlu hrany na sněhovou podložku  při jízdě po hraně při carvingovém oblouku, zabraňuje nežádoucímu zařezávání hran.
•    odklon – tunning spodní hrany směrem od podložky je možný pouze na základě přesné roviny skluznice a hrany.
•    Tunning hrany se provádí pomocí paralelních brusných kamenů s konstantním úhlem sklonu, rychlosti posuvu a jeho tlaku.
•    Podbroušením – vyleštěním spodní hrany zároveň odstraníme zbytkový otřep, který vzniká  při bočním broušení
Radiální tunning – nebo-li proměnlivý tunning spodní hrany, je novinkou v oblasti tunningu spodní hrany. Stupeň odklonu spodní hrany se pohybuje v rozmezí 0,4°až 0,8° v závislosti na vykrojení lyží. Radiální tunning se vyznačuje snadnějším nástupem do oblouku a stabilitou při jízdě v průběhu celého oblouku. Je určen také pro širokou veřejnost.
Konstantní tunning – nejpoužívanější je 0,5°.

Voskování a leštění
Po finálním broušení je nezbytná impregnace voskem.  Základní impregnace je zvláště potřeba k hloubkové ochraně póru a  elasticity skluznice.

 

 

© 2017, Všechna práva vyhrazena Bikeinvest s.r.o. Created by Foreveryone